Alpe Federia – Lac Salin - Vetta Blesaccia

Tehnični podatki o opravljeni poti so informativne narave:

Aktivnost: gorsko kolesarjenje Območje: I - Lombardija Zahtevnost: srednje težka
Tehnika: 3/5 Kondicija: 4/5 Panorama: 5/5
Čas trajanja: 7,5 h Dolžina: 27 km Vzpon: 1164 m

Val Federia je čudovita dolina v bližini Livigna, ki ni znana le po trekingih, ampak tudi po možnostih za ljubitelje MTB. Dolina je klasična destinacija za tiste, ki bivajo v Livignu, njen čar pritegne številne gorske navdušence. Udobna makadamska cesta pa omogoča dostop tudi manj izurjenim kolesarjem. Kot je bilo pričakovano, je ta dolina poleg peš potovanja zelo primerna tudi za raziskovanje z gorskim kolesom. Pot je enostavna zato  je dostopna tudi začetnikom na gorskih kolesih.

Izhodišče: 46.528101, 10.127536

V smeri Celje – Dravograd – Griffen - Celovec – Beljak – Bolzano – Prelaz Stelvio – Livigno.

Opis:
Ko prispemo v Pónt de la Calchéira, preden prečkamo most čez potok Federia, zavijemo levo na makadamsko pot. Kolesarimo po čudovitem kolovozu, ki nas pelje čez gozd, potok Federia pa imamo na naši desni. V nadaljevanju prečkamo lesen most in gremo na desno stran potoka. Ko prispemo na kmetijo FEDERIA AGRITURISMO, parkiramo naša kolesa in občudujemo naravo. No ne samo to kmetija je znana po zelo dobri hrani. Ko si odpočijemo nadaljujemo z vožnjo nekaj metrov navzdol in prečkamo potok Federia. Po drugi strani potoka se začnemo vzpenjati navzgor po kolovozu dokler ne pridemo do ostrega ovinka, kjer postanejo vzponi bolj zahtevni vse do jezera Lac de Salin. Zadnji del vzpona do jezera se postavi zelo pokonci, a te na koncu nagradi z razgledom. Spust z jezera Lac  Salin navzdol v dolino je morda eden najlepših na tem območju. Začnemo po kolovozu nato se priključimo na enoslednice in uživamo v spustu in prekrasnem razgledu.

Višinski profil

Opozorilo: Podatki in informacije o poti so informativne narave. Nekatere poti v naravi niso označene. Kolesarjenje ni dovoljeno po gozdnih vlakah, planinskih poteh in drugih poteh, razen če je izrecno dovoljeno. Kolesarjenje je dovoljeno po cestah in gozdnih cestah, razen če velja izrecna prepoved. Kjer je kolesarjenje prepovedano, je potrebno sestopiti s kolesa in pot nadaljevati peš. Sledi v formatu .gpx so informativne narave in zgolj pripomoček za orientacijo. Kolesarjenje po celotni sledi v formatu .gpx ni nujno dovoljeno. Kolesarite na lastno odgovornost.